Autyzm. Ćwiczenia dla dzieci. 50 zadań wzmacniających pewność siebie i kształtujących umiejętność komunikacji
50 zadań wzmacniających pewność siebie i kształtujących umiejętność komunikacji.
Przewodnik dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. 35 ćwiczeń opartych na technikach SAZ i ACT.
Każdy z nas jest inny. Mamy różny wygląd, wzrost, figurę, kolor włosów. Różnimy się tym, co lubimy i czego nie lubimy. Wszyscy mamy swoje wyjątkowe talenty. Oznacza to, że bycie innym jest zupełnie normalne! Z tej książki twoje dziecko dowie się, co oznacza bycie w spektrum autyzmu i co niezwykłego dzieje się w jego mózgu. Zrozumie także, w jaki sposób autyzm czyni je kimś wyjątkowym. W rezultacie poczuje się dobrze ze sobą!
"Ja i mój autyzm" to wspierający przewodnik dla dzieci w wieku 8–12 lat. Zawiera trzydzieści pięć ćwiczeń i kwizów, które pomagają nabrać pewności siebie i lepiej zrozumieć otaczający świat.
Dzięki pracy z tą książką dziecko:
Wszystkie ćwiczenia, wskazówki i strategie bazują na metodach zweryfikowanych w badaniach naukowych, w tym na zasadach stosowanej analizy zachowania oraz terapii akceptacji i zaangażowania.
certyfikowana analityczka zachowania i pedagożka, założycielka ABA Training and Certification Center, centrum online oferującego szkolenia z zakresu stosowanej analizy zachowania, w tym certyfikację registered behavioral technician, szkolenia dla opiekunów i superwizję. Jest autorką bestsellera Rozwój dziecka z autyzmem. Zawodowo poświęciła się rozwijaniu strategii włączania całej rodziny w terapię dziecka z ASD. Edukowanie rodziców i angażowanie ich w proces terapii są jej pasją, gdyż uważa je za gwarantujące skuteczność programów z zakresu stosowanej analizy zachowania.
50 zadań wzmacniających pewność siebie i kształtujących umiejętność komunikacji.
90 ćwiczeń, które pomogą twojemu dziecku rozwinąć potrzebne umiejętności i w pełni wykorzystać własny potencjał.
Dla dzieci w wieku 1-11 lat.
Poradnik dorastania dla fantastycznych i autystycznych.
Zestaw ćwiczeń wspierający rozwój uczniów klas I–III z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym dzieci ze spektrum autyzmu. Oferuje on działania koncentrujące się na kompetencjach społeczno-emocjonalnych i poznawczych, z możliwością adaptacji dla innych trudności, takich jak ADHD czy afazja. Publikacja zawiera także propozycje tematów zajęć rewalidacyjnych i praktyczne wskazówki dla nauczycieli.
Jak pomóc dziecku z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego w rozwijaniu umiejętności samoregulacji i nauce uważności.
Książka prezentuje perspektywę dzieci z autyzmem, ukazując ich najczęstsze trudności i potrzeby w zakresie przetwarzania sensorycznego, komunikacji i interakcji społecznych. Autorka zachęca do akceptacji i zrozumienia dziecięcych potrzeb oraz uczy, jak wspierać rozwój umiejętności niezbędnych w codziennym życiu, odwołując się do własnego doświadczenia i aktualnej wiedzy na temat autyzmu.
feedback Zgłoś komentarz