O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni. Część 2  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni. Część 2

Ewa Bielenda-Mazur , Zdzisława Orłowska-Popek

Ćwiczenia dla dzieci z zespołem Aspergera oraz tych, które mają trudności w rozumieniu znaczeń abstrakcyjnych, idiomów i powiedzeń metaforycznych.

42,00 zł Brutto

40,00 zł Netto

check W magazynie
tag_faces 84 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni. Część 2

O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni. Część 2 to ćwiczenia dla dzieci z zespołem Aspergera oraz tych, które mają trudności w rozumieniu znaczeń abstrakcyjnych, idiomów i powiedzeń metaforycznych.

Pomoc terapeutyczna

sprawdzi się także w pracy z dziećmi:

  • niesłyszącymi,

  • dwujęzycznymi,

  • z afazją,

  • z autyzmem,

  • z dysleksją.

Ćwiczenia zostały opracowane tak, by ułatwić dziecku rozumienie wieloznaczności. Z każdym powiedzeniem dziecko zapoznaje się według określonego schematu:

  • czyta opowiadanie,

  • analizuje ilustrację sytuacyjną,

  • wykonuje ćwiczenia wspomagające rozumienie wieloznaczności.

Taki schemat jest efektywnym sposobem na dekodowanie znaczenia idiomu w kontekście. Dziecko, wykonując ćwiczenia, odwołuje się do doświadczeń bohaterów oraz do sytuacji ze swojego życia. W ten sposób stopniowo zaczyna rozumieć znaczenie idiomów i przenośni.

O co chodzi? Pomoc logopedyczna

to sprawdzone narzędzie dla logopedów, terapeutów, nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, a także rodziców i opiekunów.

Szczegóły
WIR
9788366804531
Wydawnictwo
WIR
Autor
Ewa Bielenda-Mazur, Zdzisława Orłowska-Popek
Data premiery
2021
ISBN
9788366804531
Format
A4
Stron
72
Nr katalogowy
32690
Zobacz także
chat Komentarze (0)