PUS. Opóźniony rozwój mowy 5  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

PUS. Opóźniony rozwój mowy 5

Dominika Czachorowska

Seria materiałów edukacyjnych pomaga dzieciom z opóźnionym rozwojem mowy w nauce słownictwa związanego z codziennym życiem, a piąta część skupia się na czasownikach, umożliwiając dziecku tworzenie prostych zdań.

18,27 zł Brutto

17,40 zł Netto

21,50 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 21,50 zł
Czas do końca rabatu: 28 dni
check W magazynie
tag_faces 37 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

PUS Opóźniony rozwój mowy 5. Pierwsze słowa: czynności to ostatnia część serii materiałów edukacyjnych skierowanych głównie do dzieci, które mają trudności w nauce mówienia i wypowiadaniu pierwszych słów. W piątej części serii skupiamy się na czasownikach. Zawarte w niej ćwiczenia pomagają dziecku opanować i zapamiętać kilkanaście najczęściej używanych czasowników. Dzięki temu, gdy dziecko poznało już słownictwo z części 1 do 4, będzie w stanie tworzyć proste zdania. To z kolei znacznie pomoże mu w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych i w nauce języka.

Opóźniony rozwój mowy

Książeczki te zostały opracowane z myślą o dzieciach z opóźnionym rozwojem mowy, aby pomóc im w nauce i utrwaleniu nowych słów związanych z codziennym życiem.

Seria PUS składa się z pięciu części, z których każda koncentruje się na innym zakresie tematycznym:

Dzięki prostym i angażującym ćwiczeniom dzieci będą mogły nauczyć się nowych słów i konstruować proste zdania, co przyczyni się do poprawy ich umiejętności komunikacyjnych.

Głównym celem tej serii książeczek jest

umożliwienie dzieciom z opóźnionym rozwojem mowy nauki i utrwalania nowego słownictwa, które jest im znane z codziennego życia. Polecenia zawarte w książeczkach są tak sformułowane, aby zachęcić dzieci do reagowania werbalnego i udzielania odpowiedzi. Zadania skupiają się na prostych, jedno- i dwusylabowych słowach. Rozpoczynamy od nauki prostych rzeczowników i czasowników, a następnie przechodzimy do tworzenia krótkich, prostych zdań.

Posiadanie całej serii książeczek zdecydowanie się opłaca, ponieważ w kolejnych częściach pojawiają się słowa i przykłady zdań wprowadzone w poprzednich częściach. Dzięki temu dzieci mogą wielokrotnie powtarzać i utrwalać nabyte słownictwo, a także uczyć się jego użycia w różnych kontekstach. Wszystkie ćwiczenia zostały zaprojektowane w taki sposób, aby wciągać dzieci i zachęcać je do aktywnego udziału, a także rozwijać ich umiejętności samodzielnego uczenia się na przykładzie systemu PUS.

Książeczki do ORM

są skierowane do dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, jednak nie ma ograniczeń wiekowych dla dzieci, które mogą z nich korzystać. Autorzy serii stawiają na indywidualne podejście do każdego dziecka, niezależnie od wieku. Ćwiczenia zawarte w książeczkach są interesujące i rozwijające dla wszystkich dzieci, zarówno tych z opóźnionym rozwojem mowy, jak i tych, które rozwijają się w normie. Książeczki mogą pomóc w:

  • wczesnej nauce czytania,
  • wzbogacaniu słownictwa,
  • rozwijaniu koncentracji uwagi,
  • logicznego myślenia,
  • a także kształtowaniu samodzielności i umiejętności samokontroli poprawności wykonanych zadań.

Książeczki są skonstruowane w taki sposób, aby były interesujące dla każdego dziecka, niezależnie od jego indywidualnych możliwości rozwojowych. Mogą być wykorzystywane przez:

  • logopedów,
  • terapeutów,
  • pedagogów,
  • nauczycieli,
  • rodziców, którzy chcą wspierać swoje dziecko w nauce i rozwoju.
Szczegóły
Epideixis
9788375142389
Wydawnictwo
Epideixis
Autor
Dominika Czachorowska
Data premiery
2023
ISBN
9788375142389
Format
260x140
Stron
24
Okładka
miękka
Nr katalogowy
34029
Zobacz także
chat Komentarze (0)