Wzory i obrazki. Program rozwijający percepcję wzrokową. Podręcznik. Poziom średni
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Wzory i obrazki. Program rozwijający percepcję wzrokową. Podręcznik. Poziom średni

Marianne Frostig , David Horne

Podręcznik "Wzory i obrazki" na poziomie średnim zawiera program rozwijający percepcję wzrokową dla dzieci. Wymaga on dokładnego przeczytania i stosowania się do instrukcji. Zawiera ćwiczenia na spostrzeganie wzorów oraz instrukcje do ćwiczeń fizycznych i zabaw.

21,50 zł Brutto

20,48 zł Netto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 21,50 zł Najnizsza obniżka w ciągu ostatnich 30 dni : 17,20 zł
check W magazynie
tag_faces 43 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

"Wzory i obrazki. Program rozwijający percepcję wzrokową" to podręcznik na poziomie średnim, który jest niezwykle ważny dla rozwoju percepcji wzrokowej u dzieci. Aby program ten był skuteczny, konieczne jest dokładne przeczytanie i stosowanie się do zawartych w nim wskazówek. Podręcznik zawiera instrukcje do ćwiczeń znajdujących się w zeszycie dla dziecka, które są kluczowe dla rozwijania umiejętności spostrzegania wzorów na płaszczyźnie. Bez tych umiejętności trudno jest rozwiązywać zadania wymagające kreatywności i umiejętności analitycznych.

Podręcznik zawiera również instrukcje do ćwiczeń fizycznych i zabaw, które są równie ważne jak ćwiczenia z zeszytu. Nie należy pomijać tych aktywności, ponieważ mają one kluczowe znaczenie dla wszechstronnego rozwoju dziecka. Przeprowadzanie ćwiczeń i zabaw zgodnie z instrukcjami zawartymi w podręczniku przyczynia się do poprawy kondycji fizycznej, a także rozwija umiejętności poznawcze i społeczne dziecka. Warto pamiętać, że program rozwijający percepcję wzrokową jest skuteczny tylko wtedy, gdy stosuje się go zgodnie z instrukcjami zawartymi w podręczniku.

Szczegóły
9788360733349
Producent
Pracownia Testów Psychologicznych
Autor
Marianne Frostig, David Horne
Data premiery
2007
ISBN
9788360733349
Format
A4
Stron
40
Okładka
miękka
Nr katalogowy
11441
Zobacz także
chat Komentarze (0)