Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii samogłosek
Małgorzata Kobus , Marzena Polinkiewicz
Zeszyt logopedyczny skupia się na terapii samogłosek (a, e, o, u, i, y, ą, ę) jako kluczowych elementów artykulacji. Dedykowany jest dzieciom w różnym wieku z trudnościami w wymowie samogłosek, z opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem czy niepełnosprawnością intelektualną. Ćwiczenia są dostosowane do różnych poziomów trudności, umożliwiając elastyczną adaptację terapii i wspierając rozwój komunikacyjny oraz eliminację trudności z artykulacją samogłoskową.
Zdania obrazkowo-wyrazowe. Materiał do terapii samogłosek - Harmonia - Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz
Kolejna część zeszytu ćwiczeń logopedycznych pt. "Zdania obrazkowo-wyrazowe" skupia się na terapii samogłosek, obejmującej dźwięki: a, e, o, u, i, y, ą, ę. Samogłoski, jako elementy fundamentalne w artykulacji, pełnią kluczową rolę w kształtowaniu wyrazistej mowy. Rozpoczęcie terapii logopedycznej zazwyczaj koncentruje się na samogłoskach, zwłaszcza w przypadku dzieci z zaburzeniami mowy.
Prezentowany materiał dedykowany jest dzieciom w każdym wieku, borykającym się z nieprawidłową wymową samogłosek, opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem, niepełnosprawnością intelektualną oraz tym, które są objęte wczesnym wspomaganiem rozwoju. Ćwiczenia zostały starannie opracowane, aby skutecznie wspierać rozwój umiejętności komunikacyjnych i eliminować trudności związane z artykulacją samogłoskową.
Zawarte w zeszycie zadania zostały dostosowane do różnych poziomów trudności, umożliwiając tym samym elastyczne dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika.
Materiał do terapii samogłosek
"Zdania obrazkowo-wyrazowe" stanowią kompleksowy instrument wspomagający logopedyczną pracę z dziećmi, oferując rozbudowane ćwiczenia skoncentrowane na doskonaleniu wymowy samogłoskowej oraz rozwijaniu umiejętności językowych.
Małgorzata Kobus
– surdologopeda, neurologopeda, ukończyła studia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim oraz Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Wieloletni pracownik Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Nidzicy oraz Niepublicznego Przedszkola Specjalnego "Zaczarowany Ogród", praktyk metody Tomatisa poziom II. Prowadzi diagnozę i terapię neurologopedyczną oraz surdologopedyczną dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym oraz zagrożonych niepełnosprawnością we wczesnym wspomaganiu rozwoju. Ponadto pracuje z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną ze sprzężeniami. Współautorka serii ćwiczeń logopedycznych "Zdania obrazkowo-wyrazowe" oraz publikacji w książce "Wczesna Interwencja – wsparcie dziecka i rodziny".
Marzena Polinkiewicz
– neurologopeda, absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego z zakresu logopedii oraz Uniwersytetu Gdańskiego z nerologopedii. Wieloletni pracownik Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Nidzicy oraz Niepublicznego Przedszkola Specjalnego "Zaczarowany Ogród", praktyk metody Tomatisa poziom II. Prowadzi diagnozę i terapię neurologopedyczną dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym oraz zagrożonych niepełnosprawnością we wczesnym wspomaganiu rozwoju. Ponadto pracuje z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną ze sprzężeniami. Współautorka serii ćwiczeń logopedycznych "Zdania obrazkowo-wyrazowe" oraz publikacji w książce "Wczesna Interwencja – wsparcie dziecka i rodziny".
- Producent
- Harmonia
- Autor
- Małgorzata Kobus, Marzena Polinkiewicz
- Data premiery
- 2024
- ISBN
- 9788383095080
- Format
- A4
- Stron
- 84
- Okładka
- miękka
- Nr katalogowy
- 35495
feedback Zgłoś komentarz