Mów mi, jak mam to powiedzieć! Ćwiczenia do terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Mów mi, jak mam to powiedzieć! Ćwiczenia do terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej

Anna Żywot

To pakiet ćwiczeń dla dzieci z zaburzeniami mowy, który pomaga im rozwijać umiejętności językowe poprzez naśladowanie naturalnych etapów nabywania języka. Ćwiczenia są dostosowane do różnych poziomów trudności i zawierają ilustrowane słowa i zdania, ułatwiające zrozumienie i zapamiętywanie. Przeznaczone są dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, afazją/dysfazją dziecięcą, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, niedosłuchem, głuchotą oraz niepełnosprawnością intelektualną. Mogą również być pomocne dla rodziców dzieci rozwijających się prawidłowo.

145,00 zł Brutto

138,10 zł Netto

check W magazynie
tag_faces 290 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Mów mi, jak mam to powiedzieć!
to pakiet ćwiczeń dla dzieci z różnymi zaburzeniami mowy.

Ćwiczenia naśladują naturalne etapy nabywania języka i skonstruowane są tak, aby przeprowadzić dziecko i nauczyciela po kolei od najważniejszego etapu rozwoju mowy aż do w pełni rozwiniętego zdania złożonego. Każde z ćwiczonych słów lub zdań zilustrowane jest prostym, czarno-białym obrazkiem, aby ułatwić dziecku proces rozumienia i zapamiętywania.

Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci z:

  • opóźnionym rozwojem mowy,
  • afazją/dysfazją dziecięcą,
  • zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
  • niedosłuchem, głuchotą,
  • niepełnosprawnością intelektualną.

Program proponujemy także rodzicom dzieci rozwijających się prawidłowo, jako pomoc w kształtowaniu sprawności językowej.

3 poziomy trudności:

  • łatwy,
  • średni,
  • trudny.

78 kart:

  • dwustronny zadruk,
  • awers (ilustracje),
  • rewers (zdania).

554 ilustracje:

  • jednoelementowe i i sytuacyjne,
  • czarno-białe,
  • łagodna i prosta kreska.
Szczegóły
WIR
9788366422605
Wydawnictwo
WIR
Autor
Anna Żywot
Data premiery
2020
ISBN
9788366422605
Format
A4
Okładka
teczka
Zobacz także
chat Komentarze (0)