Uczę się rozumieć innych. Mówienie i myślenie
Publikacja służy nauce zrozumienia zasad rządzących komunikacją międzyludzką oraz doskonaleniu umiejętności prawidłowego interpretowania dialogów prowadzonych w różnych kontekstach sytuacyjnych.
Ćwiczenia uczące przyjmowania perspektywy drugiej osoby.
Czytam w myślach to pomoc przeznaczona szczególnie dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Można ją wykorzystać do ćwiczeń polegających na odczytywaniu stanów mentalnych i intencji innych osób.
Publikacja została stworzona z myślą o uczniach, u których nie rozwija się prawidłowo teoria umysłu, czyli umiejętność odczytywania myśli, zamiarów i preferencji innych osób.
Opracowane materiały mają prostą formę graficzną – przede wszystkim po to, by uczniom, zwłaszcza z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, łatwiej było zrozumieć, czym są myśli innych osób.
Publikacja służy nauce zrozumienia zasad rządzących komunikacją międzyludzką oraz doskonaleniu umiejętności prawidłowego interpretowania dialogów prowadzonych w różnych kontekstach sytuacyjnych.
Tymon rozumie innych to kolejna część serii historyjek społecznych służących do pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem.
Tymon i emocje to kolejna część serii historyjek społecznych służących do pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz z dziećmi i nastolatkami...
feedback Zgłoś komentarz