Zabawy i gry ruchowe aktywizujące mięśnie tułowia
Scenariusze zajęć dla nauczycieli wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej.
Metody terapeutyczne do pracy z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami; instruktaże prawidłowego wykonania zabiegów; cele, jakie można osiągnąć, stosując daną metodę w terapii.
Publikacja skierowana jest do rodziców, terapeutów pracujących z dziećmi, nauczycieli przedszkolnych i edukacji wczesnoszkolnej, logopedów oraz fizjoterapeutów i przedstawia:
Walorem publikacji jest opis instruktażu masażu Shantala Specjal Care, ćwiczenia na stymulację układu wzrokowego, na postawę, równowagę, motorykę dużą, a także na obustronną koordynację wzrokowo-ruchową.
dr nauk społecznych w zakresie pedagogiki, terapeuta SI (II stopień), oligofrenopedagog, terapeuta zajęciowy, terapeuta NDT Bobath w terapii zajęciowej, międzynarodowy trener masażu Shantala, rewalidator osób chorych, terapeuta Prehtla, fizjoterapeuta, terapeuta monachijskiej funkcjonalnej diagnostyki rozwojowej, trener metody INPP, certyfikowany diagnosta ADOS-2, ASRS (autyzm), terapeuta metody AHA. Pracuje w SOSW w Szymanowie k./Morąga, w Ostródzie prowadzi własny gabinet terapeutyczny. Związany jest z Mazurskim Centrum Szkoleń, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu: terapii ręki, metody INPP, masażu Shantala, DCD (rozwojowych zaburzeń koordynacji ruchowej). Uczestnik wielu konferencji na terenie Polski, jak i poza granicami. Autor licznych artykułów o tematyce terapeutycznej. Prekursor Terapii ręki w Polsce.
Scenariusze zajęć dla nauczycieli wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej.
Publikacja zawiera terapeutyczne strategie i narzędzia diagnostyczne do pracy z dziećmi w przedszkolu i szkole, koncentrując się na integracji sensorycznej. Autorzy, specjaliści z medycyny, terapii, edukacji wczesnej, pedagogiki specjalnej i fizjoterapii, przedstawiają różnorodne ćwiczenia i zabawy sensoryczne oraz motoryczne, które można stosować z dziećmi. Publikacja zawiera także narzędzia diagnostyczne, takie jak listy kontrolne, obserwacje kliniczne i kwestionariusze, które pomagają ocenić przetwarzanie sensoryczne i rozwój motoryki u dzieci.
i kształtowaniu gotowości szkolnej dzieci 5-6-letnich
Zabawy i ćwiczenia dla dzieci, u których zaobserwowano nieprawidłowy rozwój psychomotoryczny.
Programy zajęć na cały rok do wykorzystania dla logopedów. Bajki terapeutyczno-logopedyczne.
feedback Zgłoś komentarz