MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy. Części 1, 2, 3, 4, 5, 6
MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy. Części 1, 2, 3, 4, 5, 6 „MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy”
MóWiMy. Zeszyt 8 ma wspomóc dziecko w nazywaniu i używaniu wyrażeń przyimkowych.
MóWiMy. Zeszyt 8 ma wspomóc dziecko w nazywaniu i używaniu wyrażeń przyimkowych.
to połączenie przyimka z rzeczownikiem, liczebnikiem, przysłówkiem, przymiotnikiem lub zaimkiem. Dziecko, z czasem, uczy się rozumieć zdania określające stosunki przestrzenne. Jednak, często może mieć kłopot z odmianą wyrazów tworzących to połączenie, a przede wszystkim z używaniem przyimka i mówi np.: „kawa kubku” a nie „kawa w kubku”. Używanie wyrażeń przyimkowych pozwala na budowanie dłuższych i bardziej komunikatywnych wypowiedzi.
Można kontynuować pracę z tym zeszytem, używając Kart do budowy zdań.
przeznaczone są dla dzieci w różnym wieku:
MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy. Części 1, 2, 3, 4, 5, 6 „MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy”
MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy. Części 1, 2, 3, 4 „MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy” za
Książka o Mó, Wi i My jest uzupełnieniem „Zeszytów ćwiczeń do rozwoju mowy”. Pomogą dziecku wypowiedzieć pierwsze zdania. Stymulują rozwój mowy zdaniowej oraz używania prawidłowych form gramatycznych.
Książka „Mó goni koło” jest uzupełnieniem „Zeszytów ćwiczeń do rozwoju mowy”.
MóWiMy Puzzle to gra logopedyczna, która pomoże dziecku utrwalić słowa z „Zeszytu ćwiczeń do rozwoju mowy” cz. 3, czyli wyrazy jednosylabowe zbudowane z sylaby zamkniętej.
Zestaw „Do mi no czasowniki” zawiera karty z wyrazami dwusylabowymi i stanowi uzupełnienie pracy z „Zeszytem ćwiczeń do rozwoju mowy” cz.2.
Zestaw „Do mi no rzeczowniki” zawiera karty z wyrazami dwusylabowymi i stanowi uzupełnienie pracy z „Zeszytem ćwiczeń do rozwoju mowy” cz.2.
Karty do budowy zdań wspierają rozwój mowy. Składają się z trzech kompletów kart ze słowami, dzięki którym dziecko będzie budowało swoje pierwsze zdania.
Trzy zeszyty zawierające wyrazy o różnej trudności dla dzieci w różnym wieku. Zeszyty mają na celu poprawę wymowy, stymulowanie rozwoju mowy oraz ułatwienie terapii logopedycznej dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy lub afazją dziecięcą.
Zeszyt zawiera zabawy na sylabach otwartych (spółgłoska i samogłoska) lub pojedynczych dźwiękach, dobranych tak, by dziecko zaczęło mówić.
Zeszyt zawiera wyrazy składające się z dwóch sylab otwartych. Ten etap metody doboru głosek ma na celu to, by dziecko zaczęło mówić swoje pierwsze wyrazy.
Z tym zeszytem poćwiczysz z dzieckiem wymowę sylab zamkniętych w wyrazach jednosylabowych.
Zeszyt zawiera wyrazy trzysylabowe zbudowane z trzech sylab otwartych. Celem pracy, z tym Zeszytem, jest to, żeby dziecko, zaczęło wymawiać dłuższe wyrazy, nie przekręcając i nie opuszczając głosek.
Zeszyt zawiera wyrazy dwusylabowe zbudowane z jednej sylaby otwartej i drugiej zamkniętej. Ten etap metody doboru głosek ma na celu to, by dziecko zaczęło wymawiać w całości trudniejsze wyrazy, nie pomijając i nie upodabniając przy tym głosek.
Zeszyt zawiera wyrazy o trudnej budowie – dwie sylaby zamknięte, zbitki spółgłoskowe w jednej z sylab, wyrazy trzysylabowe z jedną sylabą zamkniętą. Celem pracy z tym Zeszytem, jest to, żeby dziecko nie przekręcając i nie opuszczając głosek, wymówiło cały, skomplikowany wyraz.
MóWiMy. Zeszyt 7 zawiera wyrazy, w których znajdują się zbitki spółgłoskowe z głoską „j”.
Zeszyt 7 zawiera wyrazy, w których znajdują się zbitki spółgłoskowe z głoską "j".
Zeszyt 8 ma wspomóc dziecko w nazywaniu i używaniu wyrażeń przyimkowych.
feedback Zgłoś komentarz