Terapia pedagogiczna. Zagadnienia praktyczne i propozycje zajęć
Książka stanowi przegląd wybranych metod stosowanych w terapii pedagogicznej oraz zawiera obszerny materiał metodyczny mogący wzbogacić warsztat pracy terapeutycznej z dziećmi.
Książka jest skierowana do nauczycieli i terapeutów, oferując gotowe programy rewalidacyjne i scenariusze zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce, w tym różnymi zaburzeniami, takimi jak zespół Aspergera, zespół Downa, afazja, autyzm i inne. Dodatkowo, zawiera wzory opinii oraz karty zajęć, stanowiąc kompleksowe narzędzie dla profesjonalistów pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Książka napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje:
oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zespół Aspergera, zespół Downa, afazja, autyzm, upośledzenie w stopniu lekkim, z niedosłuchem.
W poradniku zamieszczone są wzory opinii wydawanej dla rodziców, zespołu orzekającego oraz wzór karty zajęć rewalidacyjnych oraz korekcyjno-kompensacyjnych.
Książka stanowi przegląd wybranych metod stosowanych w terapii pedagogicznej oraz zawiera obszerny materiał metodyczny mogący wzbogacić warsztat pracy terapeutycznej z dziećmi.
Publikacja zawiera program lekcji wychowawczych dla uczniów szkoły podstawowej na wszystkich poziomach klas.
Karty terapeutyczne i karty pracy.
Gotowe narzędzie do pracy terapeutycznej i profilaktycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Poszerzamy wiedzę o otaczającym świecie i doskonalimy logiczne myślenie.
Książka przeznaczona dla osób, które podchodzą do zawodu terapeuty w sposób plastyczny i kreatywny. Zawiera ćwiczenia do wykorzystania podczas zajęć.
Publikacja zawiera 30 scenariuszy, a każdy z nich – ćwiczenia dla uczniów i krótką charakterystykę omawianego tematu. Książka została napisana z myślą o wychowawcach i pedagogach szkół ponadpodstawowych.
feedback Zgłoś komentarz