Kapitan Nauka. Sylabuję i główkuję. Gra edukacyjna  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Kapitan Nauka. Sylabuję i główkuję. Gra edukacyjna

Gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna!

54,89 zł Brutto

44,63 zł Netto

check W magazynie
tag_faces 110 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Kapitan Nauka. Sylabuję i główkuję. Gra edukacyjna

Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.

Każda rozgrywka to sylabowe wyzwanie dla przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkół podstawowych. Wystarczy zakręcić kołem i podążać za wskazówką, a następnie odszukać pary kart z sylabami i połączyć je w wyrazy. Gracze mogą również wymyślać własne słowa i rozwijać zasób słownictwa. Zabawy typu memory i układanki wyrazowe udoskonalą umiejętność rozpoznawania samogłosek i spółgłosek, tworzenia sylab, łączenia w słowa i czytania.

Atutem gry jest także możliwość gry jednoosobowej. Oprócz nauki czytania, dziecko trenuje także percepcję wzrokową, spostrzegawczość i umiejętności myślenia logicznego.

Okiem Eksperta:

Nauka czytania nie musi być ani nudna, ani trudna. Ta gra jest tego najlepszym przykładem. Różne jej warianty sprawiają, że rozgrywka szybko się nie znudzi, a nauka przerodzi się we wspaniałą zabawę. Poza nauką czytania dziecko ćwiczy również wyobraźnię i spostrzegawczość.

Ewelina Gancarz, autorka strony kreatywniewdomu.pl

Gra edukacyjna. Sylabuję i główkuję

Zawartość:

  • dwustronne koło losujące,
  • 55 kart do nauki sylabowania,
  • 60 żetonów ze spółgłoskami,
  • 24 żetony akcji,
  • 3 paski z samogłoskami do układania wyrazów.

Barwne i kolorowe grafiki Agnieszki Ulatowskiej angażują dziecko do zabawy i zachęcają do ćwiczeń w sylabowaniu.

Szczegóły
Kapitan Nauka
5903699821503
Wydawnictwo
Kapitan Nauka
Data premiery
2021
ISBN
5903699821503
Okładka
pudełko
Nr katalogowy
32955
Wiek
3-7
Liczba graczy
1-4
Czas rozgrywki
10-20 minut
Zobacz także
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
chat Komentarze (0)