Kapitan Nauka. Sylabuję i główkuję. Gra edukacyjna
Gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna!
Kapitan Nauka. Sylabuję i główkuję. Gra edukacyjna
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Każda rozgrywka to sylabowe wyzwanie dla przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkół podstawowych. Wystarczy zakręcić kołem i podążać za wskazówką, a następnie odszukać pary kart z sylabami i połączyć je w wyrazy. Gracze mogą również wymyślać własne słowa i rozwijać zasób słownictwa. Zabawy typu memory i układanki wyrazowe udoskonalą umiejętność rozpoznawania samogłosek i spółgłosek, tworzenia sylab, łączenia w słowa i czytania.
Atutem gry jest także możliwość gry jednoosobowej. Oprócz nauki czytania, dziecko trenuje także percepcję wzrokową, spostrzegawczość i umiejętności myślenia logicznego.
Okiem Eksperta:
Nauka czytania nie musi być ani nudna, ani trudna. Ta gra jest tego najlepszym przykładem. Różne jej warianty sprawiają, że rozgrywka szybko się nie znudzi, a nauka przerodzi się we wspaniałą zabawę. Poza nauką czytania dziecko ćwiczy również wyobraźnię i spostrzegawczość.
Ewelina Gancarz, autorka strony kreatywniewdomu.pl
Gra edukacyjna. Sylabuję i główkuję
Zawartość:
- dwustronne koło losujące,
- 55 kart do nauki sylabowania,
- 60 żetonów ze spółgłoskami,
- 24 żetony akcji,
- 3 paski z samogłoskami do układania wyrazów.
Barwne i kolorowe grafiki Agnieszki Ulatowskiej angażują dziecko do zabawy i zachęcają do ćwiczeń w sylabowaniu.
- Producent
- Kapitan Nauka
- Data premiery
- 2021
- ISBN
- 5903699821503
- Okładka
- pudełko
- Nr katalogowy
- 32955
- Wiek
- 3-7
- Liczba graczy
- 1-4
- Czas rozgrywki
- 10-20 minut
feedback Zgłoś komentarz