Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3
Renata Naprawa , Alicja Tanajewska
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, zegarowych oraz kształtowania pojęć geometrycznych przeznaczone są dla uczniów:
- z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej,
- z trudnościami z zakresie wykonywania działań na liczbach (dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia), wykonywania obliczeń pieniężnych, zegarowych,
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- z problemami w zakresie kształtowania pojęć geometrycznych (obliczania obwodów figur geometrycznych, rysowania odcinków),
- objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
- Producent
- Difin
- Autor
- Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
- Data premiery
- 2020
- ISBN
- 9788380857582
- Format
- A4
- Okładka
- teczka
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2
Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebamizawiera ramowy i szczegółowy program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów...
Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1
Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter, sylab i wyrazów.
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2
Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania sylab zbliżonych do siebie graficznie, wyrazów, zdań oraz pisania liter.
feedback Zgłoś komentarz