Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Anna Chojnacka , Joanna Kuźniarska
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem.
Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań.
W teczce znajduje się:
- 36 kart z fotografiami miejsc;
- 4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia;
- instrukcja (przykłady ćwiczeń);
- spis miejsc i postaci.
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: „kto?”, „co?”, „gdzie?”, „co robi?”, „z kim?”.
- Producent
- Harmonia
- Autor
- Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
- Data premiery
- 2019
- ISBN
- 9788380801578
- Format
- A4+A5
- Stron
- 12+41 kart
- Okładka
- teczka
feedback Zgłoś komentarz