Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Anna Chojnacka , Joanna Kuźniarska

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie...

30,60 zł Brutto

29,14 zł Netto

36,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 36,00 zł
Czas do końca rabatu: 28 dni
W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 61 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem.

Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań.

W teczce znajduje się:

  • 36 kart z fotografiami miejsc;
  • 4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia;
  • instrukcja (przykłady ćwiczeń);
  • spis miejsc i postaci.

Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: „kto?”, „co?”, „gdzie?”, „co robi?”, „z kim?”.

Szczegóły
Harmonia
9788380801578
Wydawnictwo
Harmonia
Autor
Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Data premiery
2019
ISBN
9788380801578
Format
A4+A5
Stron
12+41 kart
Okładka
teczka
Zobacz także
chat Komentarze (0)