Emocje – gra planszowa. Plansze dodatkowe
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Emocje – gra planszowa. Plansze dodatkowe

Plansze dodatkowe to druga część cenionej gry, której celem jest rozwijanie umiejętności rozpoznawania, rozumienia i wyrażania emocji. Przeznaczona dla starszych dzieci, młodzieży i dorosłych, znajduje zastosowanie zarówno w terapii prowadzonej przez pedagogów i psychologów, jak i podczas rodzinnych rozgrywek w domowym zaciszu.

83,30 zł Brutto

67,72 zł Netto

98,00 zł -15%

check W magazynie
tag_faces 167 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Emocje – gra planszowa. Plansze dodatkowe - Epideixis

Inspiracją do stworzenia dodatkowych plansz do gry Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam było zainteresowanie i sukces, jaki odniosła jej pierwsza część, jak również liczne pozytywne opinie, zarówno od specjalistów (pedagogów i terapeutów), jak i rodziców. Decyzję o ich przygotowaniu wsparło również rosnące zapotrzebowanie na starannie opracowane, przemyślane narzędzia edukacyjne i terapeutyczne, które wspierają rozwój emocjonalny i społeczny.

Jak rozmawiać z dziećmi o emocjach?

Podobnie jak pierwsza część gry, także ta edycja jest przeznaczona dla starszych dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Świetnie sprawdzi się zarówno w terapii prowadzonej w gabinetach pedagogicznych i psychologicznych, jak i podczas rodzinnych rozgrywek w domowym zaciszu. Rozgrywka polega na odpowiadaniu na pytania lub wykonywaniu zadań, które pomagają graczom lepiej rozpoznawać, nazywać i wyrażać emocje. Pytania zostały zaprojektowane tak, aby skłaniały do refleksji i głębszego poznania siebie i innych.

Gra jako narzędzie terapeutyczne

Emocje to nie tylko forma zabawy – to również skuteczne narzędzie pracy dla psychologów, pedagogów, terapeutów oraz trenerów. Jest idealnym wsparciem dla osób pomagających w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi. Gra doskonale sprawdza się w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gabinetach terapeutycznych czy szkolnych. Może być wykorzystywana w zajęciach indywidualnych i grupowych, umożliwiając elastyczne dostosowanie rozgrywki do potrzeb uczestników.

Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam

Podczas gdy pierwsza część gry skupiała się na czterech podstawowych emocjach: radości, złości, smutku i lęku, druga edycja wprowadza sześć dodatkowych:

  • empatia,
  • miłość,
  • odrzucenie,
  • samotność,
  • wdzięczność,
  • zazdrość.

Wybór tych emocji nie jest przypadkowy – odpowiada on wyzwaniom, z jakimi obecnie mierzą się młodzi ludzie, oraz trudnościom, które na co dzień obserwują terapeuci, pedagodzy i psycholodzy pracujący z dziećmi i młodzieżą.

Elastyczne możliwości rozgrywki

Dzięki dodatkowym planszom gra zyskuje nowe możliwości zastosowania zarówno w terapii, jak i w zabawie. Mechanika pozwala na użycie jednej planszy podczas krótkich zajęć lub nawet wszystkich sześciu w ramach dłuższej rozgrywki, co stwarza przestrzeń do omówienia kilku emocji w trakcie jednej sesji.

Walory edukacyjne i terapeutyczne gry

Podstawowym celem gry jest rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji – zarówno własnych, jak i cudzych. Dodatkowo, gra wspiera rozwój kluczowych kompetencji, takich jak:

  • współdziałanie,
  • tolerancja i akceptacja innych,
  • empatia i zrozumienie,
  • budowanie/wzmacnianie poczucia własnej wartości,
  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji,
  • aktywne słuchanie,
  • komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • czerpanie satysfakcji ze wspólnej zabawy i możliwości przebywania w grupie.

Zawartość zestawu

W zestawie znajduje się sześć trójkątnych plansz, z których każda zawiera 20 pytań lub zadań. Plansze są dopasowane rozmiarem do tych z pierwszej części gry. Podstawowy zestaw zawiera także pionki, kostkę do gry oraz instrukcję.

Emocje – gra planszowa. Plansze dodatkowe to nie tylko urozmaicenie pierwszej części gry, ale także cenne wsparcie w rozwoju emocjonalnym i społecznym, zarówno w kontekście terapeutycznym, jak i rodzinnym.

Szczegóły
Epideixis
5904280183581
Producent
Epideixis
Data premiery
2024
Nr katalogowy
36607
Opakowanie
Pudełko
Zobacz także
chat Komentarze (0)