Matematyka. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - część 4  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Matematyka. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - część 4

Agnieszka Borowska-Kociemba , Małgorzata Krukowska

Zadania zawarte na niemal 100 kartach pracy służą rozwojowi intuicji matematycznych i rozumowania operacyjnego, a więc podstaw uczenia się matematyki.

36,55 zł Brutto

34,81 zł Netto

43,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 43,00 zł
Czas do końca rabatu: 29 dni
W dostawie
new_releases Wysyłka 1-3 dni
tag_faces 73 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Matematyka. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - część 4

Zadania zawarte na niemal 100 kartach pracy służą rozwojowi intuicji matematycznych i rozumowania operacyjnego, a więc podstaw uczenia się matematyki.

Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi:

  • z niepełnosprawnością intelektualną,
  • niepełnosprawnościami sprzężonymi
  • i innymi deficytami rozwojowymi.

Może być stosowana w:

  • przedszkolach i szkołach specjalnych
  • klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych
  • podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.

Może być również wykorzystana jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Karty pracy mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zostały przygotowane z myślą zarówno o pracy z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych.

Materiał zawiera zadania dotyczące:
  • rozwijania umiejętności myślenia operacyjnego
  • utrwalania znajomości liczb w zakresie 100
  • utrwalania podstawowych działań arytmetycznych
  • poznawania i utrwalania ułamków
  • utrwalania podstawowych działań na ułamkach.
Szczegóły
Harmonia
9788383091136
Wydawnictwo
Harmonia
Autor
Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Data premiery
2022
ISBN
9788383091136
Format
A4
Stron
101 kolorowych kart w bloku
Okładka
teczka
Nr katalogowy
33759
Zobacz także
chat Komentarze (0)