Jak osiągać cele. Karty pracy rozwijające umiejętności wyznaczania i osiągania swoich celów (11-16 lat)
zoom_out_map

Jak osiągać cele. Karty pracy rozwijające umiejętności wyznaczania i osiągania swoich celów (11-16 lat)

Izabella Oliwia Galon , Patrycja Kadula

Karty pracy "Jak osiągać cele" są profesjonalnym narzędziem terapeutycznym, które pomagają dzieciom i młodzieży rozwijać pewność siebie, umiejętność planowania oraz realizacji własnych celów. Poprzez praktyczne ćwiczenia, dzieci uczą się radzenia sobie ze stresem, rozwijają samoświadomość oraz umiejętność rozróżniania istotnych od nieistotnych rzeczy. Te karty wspierają rozwój emocjonalny i umiejętności życiowe, umożliwiając samodzielne działanie przy minimalnej pomocy dorosłych.

49,00 zł Brutto

46,67 zł Netto

check W magazynie
tag_faces 98 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Jak osiągać cele. Karty pracy rozwijające umiejętności wyznaczania i osiągania swoich celów. Grupa wiekowa 11-16 lat - Psychologia Dziecka - Izabella Oliwia Galon, Patrycja Kadula

Karty terapeutyczne nawiązują do ważnego tematu jakim jest stawianie sobie celów i ich realizacja. Wiąże się to z istotnym dla dzieci i nastolatków elementami życia i funkcjonowania w społeczeństwie, którymi są:

  • pewność siebie,
  • myślenie logiczne,
  • myślenie analityczne,
  • przewidywanie konsekwencji własnych działań,
  • umiejętność efektywnego planowania swoich czynności,
  • realizacja marzeń.

Każdy z nas wie, że planowanie to nierozerwalny element naszego dorosłego życia. Poprzez karty pracy "Jak osiągać cele" dzieci i nastolatkowie mają możliwość pochylenia się nad swoimi marzeniami, własnymi umiejętnościami, mogą nauczyć się, jak prawidłowo zaplanować działania i realizować swoje cele.

Karty pracy - Jak osiągać cele

to profesjonalne narzędzie terapeutyczne, z którego mogą skorzystać zarówno pedagodzy, psycholodzy i terapeuci w swojej codziennej pracy, jak i rodzice, którym bliski jest prawidłowy rozwój swoich dzieci. Karty zostały stworzone tak, aby starsze dzieci/młodzi nastolatkowie mogli wykonywać je samodzielnie przy minimalnej pomocy dorosłego. W przypadku dzieci młodszych wskazane jest monitorowanie na bieżąco uzupełniania kart pracy.

Dzięki kartom dzieci i nastolatkowie zyskują:

  • pewność siebie
  • samoświadomość swoich mocnych stron
  • odporność psychiczną
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • umiejętność rozróżniania rzeczy istotnych od nieistotnych
  • umiejętność efektywnego planowania własnych działań
  • kształtowanie prorozwojowych zwyczajów
  • regulację emocjonalną

Izabella Oliwia Galon

Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła kierunek Pedagogika Specjalna. Jest pedagogiem specjalnym i terapeutą umiejętności społecznych. Pracuje z dziećmi i młodzieżą na terenie Krakowa i okolic. Prowadzi zajęcia treningu umiejętności społecznych indywidualnie i grupowo. W pracy wykorzystuje elementy terapii behawioralno-poznawczej, treningu zastępowania agresji oraz treningu uważności. Współautorka kart terapeutycznych na stronie Trening Umiejętności Społecznych i Emocjonalnych Kraków (Facebook). Poza pracą zajmuje się ziołolecznictwem i nalewkarstwem.

Patrycja Kadula

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Jest pedagogiem specjalnym, logopedą oraz terapeutą Treningu Umiejętności Społecznych. Pracuje z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu. Prowadzi indywidualną terapię logopedyczną oraz zajęcia treningu umiejętności społecznych. Współautorka kart terapeutycznych na stronie Trening Umiejętności Społecznych i Emocjonalnych Kraków (Facebook). Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek.

Szczegóły
9788367092531
Wydawnictwo
Psychologia Dziecka
Autor
Izabella Oliwia Galon
Patrycja Kadula
ISBN
9788367092531
Format
165x240
Stron
56
Okładka
spirala
Nr katalogowy
35647
Rok wydania
2023
Zobacz także
chat Komentarze (0)