Neurologopedyczne studia przypadków. Tom 3  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Neurologopedyczne studia przypadków. Tom 3

Elżbieta Stecko (pod red.)

Publikacja zawiera opisy przypadków, z którymi autorki zetknęły się w swojej praktyce zawodowej: pacjentów dotkniętych jąkaniem, autyzmem, afazją, osoby z zespołem Downa,„kociego krzyku”,Nijmegen etc.

75,00 zł Brutto

71,43 zł Netto

check W magazynie
tag_faces 150 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Neurologopedyczne Studia Przypadków. Tom 3

Swoją oryginalność i niezwykłość publikacja ta zawdzięcza bogatym i różnorodnym tematycznie opisom przypadków, z którymi autorki zetknęły się w swojej praktyce zawodowej. Przedstawia, między innymi:

  • pacjentów dotkniętych jąkaniem, autyzmem, afazją,
  • osoby z zespołem Downa, „kociego krzyku”, Nijmegen, Arnolda-Chiariego, Dandy'ego-Walkera, Landaua-Kleff nera, Pradera-Williego i Aperta,
  • osoby z dysartrią startą, małogłowiem pierwotnym i całkowitym rozszczepem podniebienia.

Przypadki te, zaprezentowane w jasny i ciekawy sposób, są cennym źródłem wiedzy dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniami neurologopedycznymi.

Książka jest odpowiedzią na zapotrzebowanie logopedów i studentów, którzy poszukują praktycznych informacji dotyczących leczenia swoich pacjentów.

Neurologopedyczne Studia Przypadków. Tom 3

Spis prac:

  • Emilia Bagińska: Brak mowy u dziecka o nieustalonej etiologii.
  • Justyna Bilińska: Studium przypadku chłopca z zespołem ataksja-teleangiektazja.
  • Karolina Borczak: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Angelmana.
  • Izabela Czaplicka: Dysartria starta czy opóźniony rozwój mowy? Studium przypadku.
  • Katarzyna Czechowicz-Gołaszewska: Opóźniony rozwój mowy jako następstwo deprywacji środowiskowej — studium przypadku.
  • Katarzyna Dziurkowska: Studium przypadku dziewczynki z dysartrią po wypadku komunikacyjnym.
  • Magdalena Fijałkowska: Opóźniony rozwój mowy czynnej u dziecka z obciążonym okresem I trymestru ciąży.
  • Anna Gajewska: Studium przypadku dziecka z opóźnionym rozwojem mowy i procesów integracji sensorycznej.
  • Olga Jakubiel: Neurologopedyczne studium przypadku 20-letniej pacjentki jąkającej się.
  • Dorota Jasińska: Studium przypadku dziecka z zespołem Arnolda-Chiariego.
  • Aleksandra Kaczyńska: Studium przypadku chłopca z dysartrią mieszaną — ataktyczno-wiotką.
  • Iwona Kamińska: Opóźniony rozwój kompetencji komunikacyjnych i mowy u dziecka z zespołem mikrodelecji 22q11.2. Studium przypadku.
  • Dominika Kościelniak: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą.
  • Aneta Kotomska-Jachna: Studium przypadku chorej z afazją czuciową Wernickego.
  • Małgorzata Krzemińska: Studium przypadku dziecka z zespołem Williamsa.
  • Dorota Lachowicz-Piędziejewska: Studium przypadku dziecka z opóźnionym rozwojem mowy.
  • Daria Lepa: Studium przypadku dziecka z deficytami rozwojowymi. Obserwacja rozwoju mowy.
  • Joanna Ławicka: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą w zespole genetycznym.
  • Maria Malara-Adach: Studium przypadku dziecka z zespołem Pradera-Williego.
  • Paulina Naruszewicz: Diagnoza logopedyczna i propozycja wspomagania rozwoju niemowlęcia z obciążonym okresem ciążowo-okołoporodowym — studium przypadku.
  • Katarzyna Oulmokhtar: Studium przypadku dziecka z dysartrią mieszaną.
  • Ewelina Pałasz-Urlich: Studium przypadku dziecka z zespołem Nijmegen.
  • Ilona Prządka-Bawej: Studium przypadku chorej z ataksją móżdżkowo-rdzeniową typu 1 (SCA1).
  • Anna Raczyńska: Studium przypadku dziecka z zespołem „kociego krzyku” (Cri du Chat syndrome).
  • Katarzyna Rusek: Studium przypadku dziecka z niezdiagnozowanym zespołem genetycznym.
  • Jolanta Rynkowska: Studium przypadku chłopca z dysartrią startą.
  • Iwona Rzymowska: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Axenfelda-Riegera.
  • Anna Stępkowska: Wczesna interwencja logopedyczna u wcześniaków z ciąży trojaczej — studium przypadku.
  • Irena Surdej: Studium przypadku dziecka z całkowitym rozszczepem podniebienia (syndrom Pierre-Robin).
  • Agnieszka Węgier: Poziom rozwoju mowy u dziecka z niedosłuchem uwarunkowanym genetycznie. Studium przypadku.
  • Jagoda Wielgosz: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Downa.
  • Marta Wilczopolska: Poziom rozwoju mowy chłopca z zespołem Dandy'ego-Walkera.
  • Iwona Wojcieszuk: Stymulacja logopedyczna wyrównująca wczesne deficyty rozwojowe.
  • Malwina Zawieja: Zaburzenia rozwoju mowy i kompetencji komunikacyjnych u dziecka ze zdiagnozowanym całościowym zaburzeniem rozwoju pod postacią autyzmu wczesnodziecięcego.
Szczegóły
Wydawnictwo ES
9788393048366
Wydawnictwo
Wydawnictwo ES
Autor
Elżbieta Stecko (pod red.)
Data premiery
2014
ISBN
9788393048366
Format
B5
Stron
342
Okładka
miękka
Nr katalogowy
32170
Zobacz także
chat Komentarze (0)