Terapia dysleksji. Funkcje wzrokowe. Ćwiczenia i karty pracy do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Ćwiczenia oraz karty pracy zawierają materiał z obszaru percepcji wzrokowej, a także pamięci wzrokowej świeżej, odroczonej i sekwencyjnej.
Zeszyt zawiera karty pracy z obszaru szeroko rozumianej problematyki zaburzeń neurodynamiki i przeznaczone są dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo oraz dla dzieci nieśmiałych.
Zeszyt zawiera karty pracy z obszaru szeroko rozumianej problematyki zaburzeń neurodynamiki i przeznaczone są dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo oraz dla dzieci nieśmiałych.
Przejrzystość oraz wysoki poziom merytoryczny zamieszczonego materiału sprawiają, że publikacja stanowi doskonałe narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń rozwoju emocjonalnego i społecznego uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z ADHD oraz uczniów nieśmiałych.
Zeszyt do samodzielnej pracy w domu może służyć jako element terapii utrwalającej zdobyte przez dziecko umiejętności. Stanowi uzupełnienie zeszytu "ADHD i nieśmiałość. Ćwiczenia i karty pracy do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych".
Irena Sosin - psycholog, pedagog specjalny, terapeuta poznawczo-behawioralny, socjoterapeuta, psychoedukator, specjalista w zakresie diagnozy i terapii psychopedagogicznej, wieloletnia praktyka kliniczna. Kierownik terapeutycznych studiów podyplomowych WSSE, kierownik Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej CWRO, przewodnicząca Warszawskiego Oddziału nr 1 Polskiego Towarzystwa Dysleksji.
Ćwiczenia oraz karty pracy zawierają materiał z obszaru percepcji wzrokowej, a także pamięci wzrokowej świeżej, odroczonej i sekwencyjnej.
Ćwiczenia oraz karty pracy proponowane w tym zeszycie zawierają materiał z obszaru analizy i syntezy słuchowej sylab, słów oraz pseudosłów, a także pamięci słuchowej świeżej, odroczonej i sekwencyjnej.
Ćwiczenia oraz karty pracy proponowane w tym zeszycie zawierają materiał z obszaru percepcji wzrokowej, a także pamięci wzrokowej świeżej, odroczonej i sekwencyjnej.
Ćwiczenia oraz karty pracy proponowane w tym zeszycie zawierają materiał z obszaru analizy i syntezy słuchowej sylab, słów oraz pseudosłów, a także pamięci słuchowej świeżej, odroczonej i sekwencyjnej.
Seria "Terapia dysleksji" przeznaczona jest do pracy korekcyjno-kompensacyjnej z uczniami szkół podstawowych. Karty pracy proponowane w tym zeszycie zawierają materiał z obszaru trudności grafomotorycznych.
Karty pracy opracowano z myślą o samodzielnej pracy w domu, dlatego każde polecenie jest jasno i prosto sformowane. Stanowią dobre uzupełnienie nauczania domowego czy dodatkowych, pozalekcyjnych ćwiczeń.
Zeszyt zawiera ćwiczenia i karty pracy z zakresu szeroko rozumianej orientacji przestrzennej, uwzględnia także procesy przetwarzania sensorycznego, czyli terapię SI.
Zeszyt zawiera karty pracy z obszaru zaburzeń koncentracji uwagi. Przejrzystość oraz wysoki poziom merytoryczny zamieszczonego materiału sprawiają, że pozycja...
Pozycja stanowi doskonałe narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń koncentracji uwagi uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z dysleksją rozwojową.
Pozycja stanowi doskonałe narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń koordynacji wzrokowo-ruchowej uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z dysleksją rozwojową.
Zeszyt zawiera ćwiczenia i karty pracy z zakresu szeroko rozumianej koordynacji wzrokowo-ruchowej, uwzględnia także procesy przetwarzania sensorycznego, czyli terapię SI.
Doskonałe narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń orientacji przestrzennej uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z dysleksją rozwojową.
Publikacja stanowi doskonałe narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń rozwoju emocjonalnego i społecznego uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z ADHD oraz uczniów nieśmiałych.
feedback Zgłoś komentarz