Rozwijanie komunikacji
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz problemami w komunikowaniu się.
Publikacja skupia się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną poprzez stawianie pytań i inicjowanie dialogu. Karty pracy podzielone są na 6 kategorii tematycznych, co umożliwia uczniom aktywne uczestnictwo w rozmowie i rozwój komunikacyjny.
Zadawanie pytań to kluczowa umiejętność komunikacyjna, umożliwiająca wymianę myśli, lepsze zrozumienie drugiej osoby i stanowi istotny element procesu uczenia się. Publikacja powstała z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną i problemami w porozumiewaniu się. Głównym celem jest zachęcenie ucznia do aktywnego uczestnictwa w dialogu poprzez stawianie pytań i inicjowanie rozmowy.
zostały podzielone na 6 tematycznych kategorii:
Po wybraniu kategorii, uczeń przechodzi do danej części i decyduje, czego konkretnie chce się dowiedzieć. Za pomocą kart zadaje pytania nauczycielowi lub koleżankom i kolegom. Dzięki takiej formie ćwiczeń uczniowie czują się zaangażowani, a typowe szkolne odpytywanie zamienia się w interaktywny dialog, co sprzyja ich rozwojowi komunikacyjnemu.
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz problemami w komunikowaniu się.
Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz problemami w komunikacji.
Karty pracy dla dzieci z problemami w zachowaniu oraz trudnościami z wyrażaniem i nazywaniem emocji.
Karty pracy dla uczniów z problemami w komunikowaniu się.
feedback Zgłoś komentarz