Uczę się i rozwijam. Arkusz monitoringu. Część 2  1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
-15%

Uczę się i rozwijam. Arkusz monitoringu. Część 2

Renata Naprawa , Alicja Tanajewska

Materiały do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.

13,60 zł Brutto

12,95 zł Netto

16,00 zł -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 16,00 zł
Czas do końca rabatu: 29 dni
check W magazynie
tag_faces 27 pkt w Programie Lojalnościowym
Opis

Uczę się i rozwijam. Arkusz monitoringu. Część 2 - Harmonia - Renata Naprawa, Alicja Tanajewska

Publikacja Uczę się i rozwijam to kompleksowe narzędzie do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy dla ucznia.

Arkusze umożliwiają:

  • określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej,
  • ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności:
    - samoobsługowych,
    - społecznych,
    - komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
    - przygotowania do nauki pisania i czytania,
    - motoryki małej i dużej,
    - elementarnych umiejętności matematycznych,
    - edukacji przyrodniczej,
    - muzyki z rytmiką,
    - plastyki,
    - techniki,
    - wychowania fizycznego,
  • zebranie informacji niezbędnych do przygotowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).

Program edukacyjno-terapeutyczny

W zeszycie oprócz arkusza zamieszczono także ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.

Druga część publikacji odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru Ja i otoczenie:

1. Ja – członek rodziny:

  • moja rodzina
  • moje miejsce zamieszkania.

2. Ja – uczeń:

  • moja klasa
  • moja szkoła.

3. Ja – w rozmowie.
4. Ja – członek społeczności lokalnej.

Renata Naprawa

– nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog, terapeuta w zespole placówek specjalnych, były konsultant do spraw pedagogiki specjalnej w Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku. Posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej w zakresie pedagogiki specjalnej. Jest współautorką licznych publikacji dla dzieci, uczniów (tj. kart pracy, materiałów edukacyjnych) oraz opracowań merytoryczno-metodycznych dla nauczycieli (tj. programów nauczania, przewodników, dostosowań edukacyjnych). Laureatka licznych nagród i medalu KEN za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej.

Alicja Tanajewska

– nauczyciel dyplomowany, nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta, pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający. Posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej (w zakresie nauczania początkowego). Jest współautorką licznych publikacji dla dzieci, uczniów (tj. kart pracy, materiałów edukacyjnych) oraz opracowań merytoryczno-metodycznych dla nauczycieli (tj. programów nauczania, przewodników, dostosowań edukacyjnych). Laureatka licznych nagród i medalu KEN za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej.

Szczegóły
Harmonia
9788383095127
Wydawnictwo
Harmonia
Autor
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
Data premiery
2024
ISBN
9788383095127
Format
A4
Stron
52
Okładka
miękka
Nr katalogowy
35631
Zobacz także
chat Komentarze (0)