MECZ - Myśli, Emocje, Ciało, Zachowanie. Poznaj zasady gry. Zostań mistrzem emocji! - Edukowisko - Joanna Steinke-Kalembka
MECZ to kompleksowa pomoc psychologiczna, dedykowana głównie specjalistom zdrowia psychicznego (psychologom, pedagogom, terapeutom, nauczycielom), którzy pragną w przystępny sposób wprowadzić elementy terapii poznawczo-behawioralnej do swojej praktyki.
Gra MECZ to forma interaktywna, która angażuje dzieci i młodzież w zabawny sposób, pomagając im lepiej zrozumieć świat emocji i sprawniej poruszać się w nim.
Terapia poznawczo-behawioralna w praktyce. Wsparcie psychologiczne dla dzieci w wieku od 8 do 16 lat.
Myśli - Emocje - Ciało - Zachowanie
Nazwa "MECZ" ma swoje znaczenie jako akronim od pierwszych liter czterech kluczowych składników interakcyjnego modelu funkcjonowania psychiki (nazywanego potocznie "kajzerką"): Myśli, Emocji, Ciała/sygnałów z ciała oraz Zachowania.
W modelu "kajzerki" kluczowym elementem jest sposób interpretacji wydarzeń/sytuacji, który determinuje pozostałe aspekty (tj. od myśli zależy, jakie emocje i odczucia z ciała pojawią się oraz jakie zachowanie nastąpi). Ważne jest zrozumienie, że wszystkie te elementy są ze sobą powiązane, co oznacza, że każdy z nich ma istotne znaczenie dla lepszego poznania naszego wewnętrznego świata i efektywnego poruszania się w nim.
MECZ pomaga zrozumieć nie tylko poszczególnych "zawodników", czyli Myśli, Emocje, sygnały Ciała i Zachowanie, ale również ich wzajemne oddziaływanie.
Pomoc psychologiczna
którą można wykorzystać na różnych etapach terapii. Ilustrowane karty są świetnym narzędziem na etapie psychoedukacji, pomagając młodym ludziom lepiej zrozumieć funkcjonowanie swojej psychiki. Gra MECZ może także stanowić doskonałe podsumowanie i uporządkowanie zdobytych umiejętności.
MECZ to najlepszy sposób na zainteresowanie młodego człowieka tym, co dzieje się w świecie jego myśli, emocji, odczuć z ciała i zachowania.
W pudełku znajdziesz:
- Planszę
- Loteryjkę
- Ponad 200 kart psychoedukacyjnych
- 4 pionki
- Kostkę
- 80 żetonów
- Książeczkę z propozycjami wykorzystania kart psychoedukacyjnych i gry
Świetnie sprawdzi się w:
- Psychoedukacji
- Treningu rozwijania umiejętności psychologicznych
- Jako wsparcie procesu terapeutycznego
feedback Zgłoś komentarz